Skip content

Savjetodavna služba HOK-a › 
Što trebaju sadržavati evidencije o radnicima i radnom vremenu radnika ?
Savjetodavna služba HOK-a
Pronađi

Što trebaju sadržavati evidencije o radnicima i radnom vremenu radnika ?

Sukladno odredbama Pravilnika o sadržaju i načinu vođenja evidencije o radnicima (Nar. nov., br. 37/11), one trebaju sadržavati podatke o radnicima te podatke o radnom vremenu radnika . Naime, svi poslodavci su evidenciju o radnicima dužni početi voditi s danom početka rada radnika sve do dana prestanka radnog odnosa, time da poslodavac navedenu evidenciju treba čuvati kao dokumentaciju trajne vrijednosti, te je posjedovati u svom poslovnom prostoru, odnosno na mjestu rada radnika.

Što se oblika vođenja evidencija one se, mogu voditi u pisanom obliku ili elektronički što ovisi isključivo o volji i tehničkim mogućnostima poslodavca, time da svaki radnik ima pravo uvida u evidencije o radnicima te o radnom vremenu radnika.

Pravilnik sadržaju i načinu vođenja evidencije o radnicima propisuje obvezni sadržaj evidencije o radnicima i evidencije o radnom vremenu, a podatke u evidenciju unosi poslodavac iz odgovarajuće dokumentacije. Svaki radnik je u svrhu vođenja evidencije o radnicima obvezan poslodavcu dostaviti potrebnu dokumentaciju ili isprave, a svaku eventualnu promjenu podatka radnik je dužan prijaviti poslodavcu odmah, a najkasnije u roku od osam dana od dana nastanka promjene.

Postavite pitanje
Ukoliko imate dodatnih pitanja ispunite obrazac na ovom linku.