Skip content

Savjetodavna služba HOK-a › 
Treba li u trgovini voditi “Knjigu žalbe”?
Savjetodavna služba HOK-a
Pronađi

Treba li u trgovini voditi “Knjigu žalbe”?

— Podnošenje pisanih prigovora potrošača obveza je za sve obrtnike (trgovinu, taksiste, frizere, pa i ugostitelje), osim turističkih djelatnosti za koje je još uvijek propisana obvezna knjiga žalbe. Naime, sukladno Zakonu o zaštiti potrošača svi se obrtnici smatraju "trgovcima".

— Prema Zakonu o zaštiti potrošača, obveze u vezi prigovora potrošača su sljedeće:

— 1. u poslovnom prostoru istaknuti obavijest o mogućnosti i načinu podnošenja pisanih prigovora (obavezno je omogućiti podnošenje prigovora u samoj prodavaonici i nekim od načina slanja prigovora pisanim putem: poštom, telefaksom ili elektroničkom poštom)

— 2. odgovoriti na prigovor (također u pisanom obliku) u roku od 15 dana

— 3. prigovor i odgovor čuvati 1 godinu i u nadzoru pokazati

—

Primjer obavijesti potrošačima:

Obavijest o načinu podnošenja pisanog prigovora potrošača


Cijenjeni potrošači,

sukladno čl. 10. Zakona o zaštiti potrošača (Nar. nov., br. 41/14), ukoliko imate primjedbe na kupljene proizvode ili pruženu uslugu pisani prigovor možete predati u ovom poslovnom prostoru te će Vam bez odgađanja primitak prigovora biti pisano potvrđen.

Prigovor također možete poslati:

poštom na adresu: _____________________________

(ili)
telefaksom na broj: ___________________________

(ili)
elektroničkom poštom na adresu: _______________

Odgovor na prigovor dostavit ćemo u pisanom obliku u roku od 15 dana od zaprimanja.

Postavite pitanje
Ukoliko imate dodatnih pitanja ispunite obrazac na ovom linku.